En blog om mit kreative univers

tirsdag den 27. november 2012

Undskyld jeg roder



Jeg har fået hjælp til at rykke mine to blogs sammen og derfor roder jeg lidt lige i øjeblikket og spammer jer helt vildt meget med "gamle" indlæg fra Simselimsen bloggen. Det beklager jeg rigtig meget.
Jeg har besluttet at beholde Min Kage bloggen og rykke hele SimseLimsen bloggen herover. Som I kan se har bloggen også skiftet navn til SimseLimsen. Jeg gør mig ikke så meget i sukkerpyntede kager mere. det har ikke den samme interesse som før. Derfor ønskede jeg at skifte blog navn. Der vil stadig blive bagt kager, brød og lavet søde sager. Der vil da også snige sig dekorerede kager herind en gang i mellem.
Der vil de næste par dage nok rettes lidt til hist og pist.
Og så glæder jeg mig rigtig meget til at komme i gang med at blogge igen. Jeg har mange ting jeg gerne vil dele med jer :-)